اقلیت

اقلیت

در اقلیت بودن ، تنها بودن نیست
اقلیت

اقلیت

در اقلیت بودن ، تنها بودن نیست

14 مهر

درکنار شب شمع و شادی

من ز اندوه خودم می‌نالم
و تو نادانسته

خوشی یک شب پر خاطره را سوزاندی

من در اندوه تویی دل نگران

تو به جشنی دل خوش

...

"خواب در چشم ترم می‌شکند"

...

بس که خیره به پیدا شدنت من بودم

حال و احوال خودم گم کردم


"چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی"

که من از عمر خودم سال جدید بگشودم

نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوفر پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:41 http://www.blueboat.blogsky.com

درود
بسیار زیبا بود لذت بردم

:)

؟؟؟ جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:18

دو خاطره دو نقطه چین..!؟

...

محبوبه جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:15

غم این خفته چند
خواب در چشم ترم میشکند...

نگران با من استاده سحر
صبح می خواهد از من
کز مبارک دم او آورم این قوم به جان باخته را بلکه خبر
در جگر لیکن خاری
از ره این سفرم می شکند .

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد