اقلیت

اقلیت

در اقلیت بودن ، تنها بودن نیست
اقلیت

اقلیت

در اقلیت بودن ، تنها بودن نیست

در آینه دلم گرفت




خود را شبی در آینه دیدم ، دلم گرفت

از فکر این‌که قد نکشیدم ، دلم گرفت  

   از فکر این‌که بال و پری داشتم ولی         

   بالاتر از خودم نپریدم ، دلم گرفت

از این‌که با تمام پس انداز عمر خود
حتی ستاره‌ای نخریدم ، دلم گرفت
         

   کم‌کم به سطح آینه ام برف می‌نشست      

   دستی بر آن سپید کشیدم ، دلم گرفت

دنبال کودکی که در آن سوی برف بود
رفتم ولی به او نرسیدم ، دلم گرفت
         

   نقاشی ام تمام شد و زنگ خانه خورد        

   من هیچ خانه‌ای نکشیدم ، دلم گرفت

شاعر کنار جوی گذر عمر دید و من
خود را شبی در آینه دیدم ، دلم گرفت ...

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

الهام یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:21 http://eli-star.blogfa.com

دلم گرفته
دلم عجیب گرفته است
و هیچ چیز،
نه این دقایق خوشبو، که روی شاخه ی نارنج می شود خاموش،
نه این صداقت حرفی، که در سکوت میان دو برگ این گل شب بوست
نه هیچ چیز مرا ازهجوم خالی اطراف نمی رهاند
و فکر می کنم
که این ترنم موزون حزن تا به ابد
شنیده خواهد شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد