اقلیت

اقلیت

در اقلیت بودن ، تنها بودن نیست
اقلیت

اقلیت

در اقلیت بودن ، تنها بودن نیست

بس که گره زد به گره زد به گره، حوصله‌ها را حوصله‌ها را

گفتم بدوم تا تو همه فاصله‌ها را
تا زودتر از واقعه گویم گله‌ها را

چون آینه پیش تو نشستم که ببینی
در من اثر سخت ترین زلزله‌ها را

پر نقش تر از فرش دلم بافته‌ای نیست
بس که گره زد به گره حوصله‌ها را

ما تلخی نه گفتنمان را که چشیدیم
وقت است بنوشیم از این پس بله‌ها‌ را

بگذار ببینیم بر این جغد نشسته
یک بار دگر پر زدن چلچله‌ها را

یک بار هم ای عشق من از عقل میندیش

بگذار که دل حل بکند مسئله ها را...



محمد علی بهمنی

نظرات 3 + ارسال نظر
کاتب سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:02

http://s1.picofile.com/file/7252167311/Vaziyat_Sefid.mp3.html

با اجرای زیبای علیرضا قربانی

mona چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:06

هرجا چراغی روشنه از ترس تنها بودنه
ای ترس تنهایی من اینجا چراغی روشنه

bahar چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:18 http://rainysky.blogsky.com

ساحل افتاده گفت:گرچه بسی زیستم

هیچ نه معلوم گشت آه که من کیستم!

موج خروشنده ای تیز خرامید و گفت

هستم اگر میروم گر نروم نیستم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد